2008. május 29., csütörtök

Dragon ball Z Burst Limit


Hát én egy verekedős játékot szeretnék most bemutatni, abból is egy szívemhez közel álló sorozat legújabb darabját melyet a BANDAI & ATARI dobott piacra (aki ismeri az tudja hogy eddig remek játékokat alkottak). Ez most sincs másképp, de rá is térnék a lényegre.

A DRAGON BALL Z sorozat legújabb darabjáról beszélek, ami -hogy is mondjam- egyszerűen remek lett. A látvány lenyűgöző, a történet adott, de még is új stílusban adják elő. Az embernek teljesen az a benyomása támad, hogy magát a rajzfilmet játsza otthon és tényleg :)

Erre bizonyíték az a trailer, amit itt láttok.
Bevallom nagyon régóta nagy fan vagyok már és szinte az összes verziót kipróbáltam, ami megjelent.

Az első hasonló próbálkozás amit készítettek a 2D & 3D hatással az a Budokai 2 címet viseli, azóta pedig csak finomítottak a témán. Én már lemondtam arról is, hogy tudnak valami újat létrehozni és most tessék itt van. A dolog hátránya talán, hogy csak Xbox 360 és Ps3 formátumban lesz kapható. A nevezett játékot a japánok már idén június 5.-től megvásárolhatják, ám nekünk még várnunk kell a nagy összecsapásokra. Jelenleg a PAL régió nem rendelkezik megjelenési dátummal, de a Namco-Bandai igéretei szerint még idén részesülhetünk mi is az áldásból. Az európai kiadó szerepét az Atari vállalta magára.
Na azt hiszem eleget beszéltem jöhet is a Trailer :D
Jó szórakozást!




Nincsenek megjegyzések: