2009. február 3., kedd

Entheogenic a Cökxpon-ban!

Sziasztok!


Némi élménybeszámolóval szeretnék szolgálni a 2009.01.31 megrendezésre
került Entheogenic party-val kapcsolatban.
Éjfélre sikerült leorientálódni a helyszínre ahol már a bejáratnál hatalmas tömeg fogadott.
A bejárattól elvergődtünk a ruhatárig. ( ez az útvonal még egész járható volt )
Onnan irány egyből az alsó szint, ott már nehezebb volt. Rögtön ahogy beléptünk rengeteg ember vett körbe minket. Szinte semerre sem lehetett látni, de ez sejthető is volt. :)
Rövid időzés után balra fordultunk, ahol is az úgynevezett Chillt találtuk.
Itt éppen egy remek live ment.
Amit picikét furállottam az az volt hogy mintha az emberek fele, nem is tudta volna mire is jött el. Nos ezt az apróságot leszámítva remekül érzem magam. ( Megérte rá várni 1,5 hónapot) Minden elismerésem tehát a Cökxpon szervezőcsapatának, hiszen kitettek magukért rendesen. ( és ismervén őket szerintem tartogatnak még meglepetést az idén :D Na de beszéljünk végre magáról a zenéről is hisz gondolom erre vagytok kíváncsiak. 0:30 körül csendült fel az első dallam a Pagan Dream Machine c track-ből, ami történetesen egy régi kedvenc, de talán azt is megkockáztatnám hogy az első track amit megismetem tőle. De kaptunk sok számot az utólsó megjelent albumáról a Flight Of The Urubus amit 2008-ban adott ki. Ami szerintem remekül sikerült!
( nem is csoda hiszen a zenéje eléri azt a színvonalat amit egy Shpongle nyújt)
Olyan számok szóltak erről az albumról mint pl: Skullcap, Araras vagy akár a Microcondian. Kicsit kitérnék a vizuális megoldásra is. Örömmel tapasztaltam hogy nem idióta képek és videók pörögtek ertelmetlenül, mint azt több helyen már megszokhattuk, hanem totál témába illő volt. Két darab kivetítő volt az első a dj mögé ahogy azt kell, a másik pedig egy filmvetítő volt ahol ilyen keleti filmet vetítettek a színpad oldalára. A dekoráció is a helyén volt az én mércém szerint, főleg az tetszett hogy vetítővel volt meglőve maga a kötönség is. Mindezeket egybevéve kaptunk 3 óra tömény Spirituális utazást egy remek ívre felpakolva. Aztán egyszer csak eljött a csend ideje, ami nem is tartott sokáig, hála a lelkes közönségnek. Két srác köztük az (egyik egy kedves barátom) nem elégedtek meg ennyivel ( de miért is tették volna) a néma csend helyett elkezték dobbal adni az ütemet, mi pedig akik ott voltunk tapssal kísétük őket. Szegény Dj-nek nem hagyva más választást mint hogy tovább játsszon. Az arckifejezéséből ítélve nem is esett nehezére a dolog. Kis idő elteltével aztán eljött a vége, de amit odáig kaptunk az teljesen feltöltött. A zene úgy járta át a testem minden porcikáját, hogy majd bele őrültem. A lényeg hogy mindenkinek mosolyt csalt az arcára, és szerintem az emberek is elégedetten távoztak. Aki lemaradt az bánhatja, de semmiképpen ne bánkódjon, hisz legközelebb Augusztusban Ozorán hallhatjuk őt itthon! Én biztosan ott leszek.


Íme pár kép + videó:














































1 megjegyzés:

Unknown írta...

irigyellek nagyon, nekem most volt jonehany varatlan kiadasom, szoval kimaradt, de azzal vigasztaltam magam, hogy ozoran ugyis meghallgatom :) mit meghallgatom, ott meg hely is lesz tancra perdulni. :)

es a metta-fele szervezestol lehetett varni, hogy nem lesz amator (gondolok itt a vizualra, sattara.)
Aes Dana-t mar nem kene kihagynom :@

amugyniumevoltam ^^